lørdag 29. mai 2010

Ferie!




Om noen timer setter vi oss på flyet med kursen mot sol og varme (forhåpentligvis). Turen ble bestilt for 2 (!!) dager siden. De siste par dagene har det vært hektisk aktivitet i heimen. Etter å ha plukket fram sommerklærne fra innerst i skapene, innså jeg at det er en god del de mangler....og at jeg ikke rekker å lage alt til denne turen.
En liten shorts har jeg ihvertfall fått til innimellom pakking og andre forberedelser, og ei badekåpe blir forhåpentligvis klar i løpet av dagen.
Ferie blir det uansett!...veldig snart Jeg gleder meg!
Ønsker alle som kikker innom ei strålende fin uke :-)



3 kommentarer:

  1. Flott shorts!

    Veldig hyggelig at du vil være med på min lille sommer give away:-)

    God ferie! Kos dere masse:-)

    SvarSlett
  2. Wow, spontanferie med barn! Imponert!!
    Håpber der koser dere masse:)

    SvarSlett
  3. -og nå har du fått en award hos meg:)

    SvarSlett