mandag 3. mai 2010

Hexagoner


Teppet av hexagoner er klart til å ta plass i sofaen vår. Jeg har heklet jevnt og trutt på dette teppet i noen uker nå, og heklet lappene sammen etterhvert. Jeg fant fremgangsmåten hos
Sefta Holm Design. Jeg er veldig fornøyd med å gjøre monteringsarbeidet fortløpende, for det kan lett bli veldig tungt å sette igang med montering av et sånt teppe når alle lappene er ferdige.
Nå blir dette et fargerikt innslag i stua vår, og vi kan jo faktisk trenge et teppe å varme oss under...det snør ute!



Symaskinene mine skal ha ferie i noen dager nå, mens jeg skal på jobb-reise...

Ha en strålende fin uke!

3 kommentarer:

  1. Wow, så fint teppe! Tenker meg det pynter og varmer godt i sofaen:)

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe! Tepper er like bra sommer og vinter. Sitter mye ute om sommerkveldene og de er jo sjelden varme- men å, så fine og lyse!

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Kjempe nydelig teppe:) Liker di andre tingene du lager også...MASSE fint:) Legger meg til som følger og gleder meg til å følge med videre:)

    Klem Garnguru

    SvarSlett