fredag 30. april 2010

To-i-en jakke




Omsider er jeg ferdig med årets vår/sommer jakke til jenta mi. Denne er vendbar, og de to sidene er helt forskjellige, så det føles nesten som to nye jakker :-)
Mønsteret er fra Make it perfect. Jeg har sydd den i str 3 år, og den er litt stor, men det gjør ikke noe med et stort oppbrett på ermene synes jeg.
Den grønne siden er sydd av et gammelt dynetrekk en venninne var så snill å dele med meg. Den lilla siden er i babycord fra Stoff & Stil.
Nå håper vi bare at været snart tillater at vi kan pakke bort vinterdressene, og gå over til å ta i bruk lettere vår-klær!





14 kommentarer:

  1. Så utrolig, utrolig fin- og rigtig skønt grundmønster også :)

    SvarSlett
  2. Hittade precis hit och wow vilka fina grejor du gör. Kommer säkert kika in ofta. Kolla gärna in hos oss också...

    SvarSlett
  3. Den fineste jakka jeg har sett på lenge!!
    Så vakker, og stilig at den er vendbar:)

    SvarSlett
  4. underbart fin! trevlig valborgsnatt!

    SvarSlett
  5. Iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh vilken underbart läcker jacka!!!!! Helt otroligt fin...och det är ju verkligen super just att den är vändbar! Två i en gillar vi:) Jättefina detaljer och tygkombinationer!!!

    SvarSlett
  6. Hei :) Så kjekt å kikke her, altså! Eg har jo vore innom tidligare, men denne gongen skal eg legge deg til på lista mi, slik at eg lettare finn tilbake! :)

    Den jakka var heilt herleg! Og skjørtet og veska...og..og..og... :) Likar så godt farge- og stoffkombinasjonane dine! Inspirerande!

    Håpar du har ein super laurdag! :)

    SvarSlett
  7. Åh vilken underbar jacka. Och i mina favoritfärger dessutom. Älskar grönt och lila. Och de fungerar ju alldeles ypperligt ihop. Vilken fin blogg du har här. Har nog inte hittat hit innan.

    SvarSlett
  8. Nydelig jakke, kjempeflott!

    Og en fin blogg!

    Jeg slenger meg med som følger, så jeg kan følge med når du lager flere flotte ting.

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  9. FAntastisk jakke!!! Du er utrolig dyktig!!!

    SvarSlett
  10. Superfin jakke, helt nydelig !!

    SvarSlett
  11. Den er bare så fin, mønsteret hvorfra har du bestilt det ? Jeg kan ikke rigtig finde det på nogle af deres forhandleres side.

    SvarSlett
  12. nydelig den lilla - heilt fortryllande vakker :-)

    SvarSlett
  13. Hittade in hit och såg denna underbara skapelse. Den finaste jacka jag någonsin sett! Ska du sälja den sen så är jag en spekulant! :)

    SvarSlett
  14. Hærlig!!!!!!!!!!!!
    Rett og slett :)

    SvarSlett