onsdag 12. mai 2010

Bursdagsgave klar til overlevering


Etter å ha vært på reise en ukes tid er det deilig å være hjemme igjen!
I dag har jeg fått gjort ferdig en bursdagsgave til en herlig liten gutt som ble tre år for ei stund siden: T- skjorte med biler på, str 5 år. Mønster fra Meedom og stoff fra Mjuka Tyger. Colle-jakken er sydd i det velkjente stoffet fra JNY.

Jeg har så mange prosjekt i hodet som jeg ivrer etter å sette igang med, men i helga må jeg prioritere å gjøre klar bunadene til ungene til 17. mai. Begge to har trønder-bunad. Jeg må sy ny gutte-vest, og tilpasse størrelsen på vesten og skjørtet på jente-bunaden. Mamma har vært så snill å strikke strømper og jakke for meg, så nå må jeg henge i så alt blir ferdig til mandag...



5 kommentarer:

  1. Hei
    Så mye flott du lager!! Legger meg til som følger, pga jeg kommer gjerne tilbake hit ;)

    SvarSlett
  2. Jättefina pojkkläder och vilka fina galgar du har...det lilla jag ser av de:) Lycka till med att bli färdig med dräkterna till 17 maj! Du får visa upp de här sen:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt at jeg fant bloggen din! Masse flott du lager og inspireernde å se! Her kommer jeg til å stikke innom igjen!

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har laget !! :-)

    SvarSlett
  5. Du har laget så mye fint !!
    Gleder meg til å følge deg videre !!
    Ha en fin helg og 17.mai.
    Cecilie

    SvarSlett