tirsdag 18. mai 2010

Enda et "danse-skjørt"




Jeg har laget enda et skjørt etter mønster fra boka "Sewing Clothes Kids Love". Jeg laget dette skjørtet til jenta mi tidligere i vår, og hun liker det veldig godt. Jeg håper det kan slå an hos litt eldre jenter også....dette skal overleveres til ei som snart har bursdag.
Skjørtet er sydd av babycord fra Stoff & Stil og gamle dynetrekk fra loppemarked.



For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne en liten konkurranse hos den flinke, inspirerende bloggeren Kaspara, så nå har denne fine Wiinblad platten flyttet inn hos meg. Tusen takk!

7 kommentarer:

  1. Danskjolarna som du gör är superfina!!! Tror absolut att de går hem även hos lite äldre tjejer:)

    SvarSlett
  2. Danse, danse...... flott skjørt!! Tror nok bursdagsbarnet blir fornøyd!!

    SvarSlett
  3. Herlig skjørt! Vil tro dette er et skjørt ei lita prinsesse vil elske ja!

    SvarSlett
  4. Kjempefint, stilig og søtt skjørt med mange detaljer og farger. Rett og slett et nydelig skjørt. Mottakeren må jo bare bli strålende fornøyd!

    Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koseleg kommentar hos meg! :)
    Eg har sjølvsagt vore inne her og kikka på skjørtet ditt før, men eg kan jammen spandere ein kommentar! Hihi! (Må snart bli flinkare til å legge att spor etter meg, og startar med det samme! ;))

    Skjørtet var heilt herleg! Flotte detaljar!

    Ønskar deg ein fin onsdagskveld! :)

    SvarSlett
  6. Nydelig skjørt så sommerlige stoffer. Deilig med vår !!
    Ha en fin dag !
    Cecilie

    SvarSlett
  7. En sån kjol hade jag själv kunnat tänka mig. Surfar runt lite och kikar in både här och där. Nu är jag här och vill berätta för dig att jag har en giveaway i min blogg. Vore skoj om så många som möjligt vill vara med. Om inte av eget intresse så kanske för att hjälpa mig sprida budskapet att jag öppnat en egen liten blogg-shop (som jag drömt om något år). Passar även på att önska er trevlig söndagkväll :-)

    SvarSlett