onsdag 7. april 2010

Tunika med blomster




Denne blusen lagde jeg i går kveld. Jeg har ikke sydd denne modellen tidligere - jeg synes fasongen ble fin. Heldigvis passet den jenta mi godt, og hun synes selv hun ble svært så fin med ny bluse!
Blusen er sydd av gamle dynetrekk/duker. Det grønne stoffet med blomstene er fra samme butikk som jeg skrev om i dette innlegget Mønsteret hentet jeg fra "Sy Magasin" nr 3 2010. Jeg sydde den i str 2 år, og den passer fint til 2 1/2 åringen her i huset!


5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, og selve mønsteret kunne jeg virkelig godt bruge til mine piger også... Har du mon et link til et sted, jeg kan bestille magasinet...? Kender det slet ikke... :)

    SvarSlett
  2. Åh, så fantastsik fin! Nydelige stoffer og så fin modell:)

    SvarSlett
  3. Ohoi! Så utroooolig skjønn bluse! For en nydelig kombinasjon av stoffer og for et supersøtt mønster.

    SvarSlett
  4. Åhhh...så Skjønn:))) Nydelige farger og modell:)

    SvarSlett
  5. Så flott den var! Herlig modell! Du syr masse fint! :)

    SvarSlett