torsdag 15. april 2010

Kantbåndsapparat og tre T-skjorter


For en god stund siden fikk jeg et kantbåndsapparat til Cover Pro'en min. Terskelen for å ta det i bruk har vært høy..... Jeg syntes det så avskrekkende komplisert ut da jeg leste kort gjennom bruksanvisninga første gang! Men i går mannet jeg meg opp: Jeg leste gode råd hos flere flinke bloggere på forhånd, blant annet denne beskrivelsen hos "Gekko", og etter et par test-runder fikk jeg det endelig til! Herlig!
I glede over at det endelig fungerte, og fordi jeg ikke orket å bytte farger når jeg endelig var så godt i gang, lagde jeg tre identiske T-skjorter. Den ene skal jenta mi få, og de andre to er "til overs", så hvis noen som kikker innom skulle ha lyst til å kjøpe ei slik T-skjorte i str 1 eller 2 år til kr 230 er det bare å sende meg en e-post.
Mønsteret er fra "Meedom", og stoffet kommer fra Mjuka Tyger. Ribb fra Stoff & Stil.

1 kommentar: