lørdag 31. juli 2010

Snarvisitt..




Vi er halvveis i sommerferien, og er hjemme en snartur for å pakke om koffertene.
Vi har hatt ei herlig ferieuke med godvær på trøndelagskysten. Der feiret vi 3 årsdag for den skjønne lille-store jenta vår.
I selskapet pyntet hun seg med denne kjolen som jeg sydde til henne til bryllup tidligere i sommer. Til bursdagen laget jeg "matchende" krone til henne :-)
Et par andre småprosjekt som ble laget til bursdagen vises også på bildet: Ungene fikk lete etter små stoffgodteposer som var gjemt i hagen + heklet teppe til dukkevogna hun fikk til bursdagen.



Viser også bilde av ei kortbukse jeg laget rett før ferien, men som jeg ikke rakk å vise fram på bloggen.

Og så har symaskina jobba litt innimellom hektisk pakkeaktivitet de siste to dagene. Jeg har laget ei ny sommerbukse til meg selv, og div småposer til oppbevaring av "duppeditter" til reisen.






Nå blir det sommerstille her på bloggen i et par uker. I morgen setter vi kursen mot Provence. Jeg ser fram til to ferieuker sammen med familien og gode venner!
Jeg hadde planer om å dra igang min første give-away før avreise, men det rekker jeg ikke...får komme tilbake til det etter ferien.

Ønsker alle som kikker innom en fortsatt strålende sommer!

2 kommentarer:

  1. For ein produktivitet!! :) Imponerande! Og så masse FINT!

    Håpar ferien bringer deg det du ønskar, og at de får to herlege veker!

    Sommarklem

    SvarSlett
  2. Riktigt fina saker du sytt på sistone...älskar klänningen i inlägget här under:) Hoppas ni får en underbar vistelse i Provence!!!

    SvarSlett