onsdag 14. november 2012

Sydag



På søndag hadde jeg en veldig koselig dag! Jeg tilbragte det meste av dagen i barnehagen "vår", i selskap med tre trivelige damer, symaskiner og stoffer. Det er utrolig deilig å sette av noen timer til å drive med noe som jeg liker så godt å gjøre, og samtidig ha hyggelig selskap :-)
Jeg laget et "snurriskjørt", dvs. et runklippet skjørt. Det har ribb i livet, og er pyntet med en heklet brikke fra et loppemarked.
I tillegg testet jeg et nytt buksemønster. Den er hentet fra et gammelt SyMagasin (tror det var julenummeret i fjor). Den er veldig vid, og litt sidrumpa. Håper den blir fin på - har ikke fått prøvd den på ennå. Den har fått tittekanter (heter det det??) på lommene for å friske den opp litt. Sydd i isoli og ribb fra Stoff og Stil.

2 kommentarer:

  1. Sytid og sosialt samvær på samme tid høres fantastisk ut! Stilig skjørt:)

    SvarSlett
  2. Så fina! Älskar kjolen, fint med stjärnan!!

    SvarSlett