lørdag 20. oktober 2012

Leopard



På bloggen til Marapytta så jeg for ei stund siden en grå collegegenser med et felt leopardstoff på skuldrene, som jeg syntes var så fin. Da jeg var innom Stoff & Stil og oppdaget at de hadde leopardmønstret jersey, måtte jeg bare kjøpe med en bit hjem og lage min egen versjon av genseren jeg så hos Marapytta.
Nå har frøkna mi fått genser i rosa isoli med leopard på skuldrene, og jeg har kjøpt inn grå isoli som jeg vil lage tilsvarende gensere av til guttene mine.


Jeg har laget ei haremsbukse også av det stilige leopardstoffet. Tanken var at den også skulle være til frønkna mi, men den ble dessverre alt for liten. Mønsteret jeg brukte kjøpte jeg på Stoff & Stil, og dette var første gang jeg testet det. Det virker som buksa har grei fasong, men den er virkelig ALT for kort i beina. Jeg får prøve den en gang til med mye ekstra lengde i beina.


Nå skal vi komme oss ut i høstsola :-) Håper du får ei strålende fin helg!

1 kommentar: