søndag 28. oktober 2012

Gaver



Et par plagg har forlatt huset innpakket i gavepapir den siste uka.
Frøkna mi hadde med seg nok en variant av raglankjolen i bursdagsgave til ei venninne fra barnehagen. Den er sydd i et stoff fra Znok som jeg har hatt i hylla lenge. 
Den lille genseren er også sydd i et stoff jeg har hatt i stoffhylla mi lenge. 
Jeg hadde en liten gjennomgang av jerseystoffene mine da jeg plukket fram stoff til disse plaggene, og "gjenoppdaget" hvor fine noen av dem er. Nå har jeg så lyst til å bruke en del av dem til å sy gode klær til lillebror...så får vi bare se om tida strekker til.

5 kommentarer:

  1. Fine!
    Er så godt å få til noe av stoffer som har ligget en stund og bare ventet ;) Jeg syr looper i julegaver om dagen, og har dratt frem fin, mønstret velour som jeg nesten ikke husket at jeg hadde....!
    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett