søndag 20. mars 2011

Vinner av blogglotteriet



Så har jeg funnet en vinner av stoffpakken jeg loddet ut i blogglotteriet mitt. 85 hyggelige kommentarer, og totalt 121 lodd deltok i lotteriet. Jeg benyttet med av random.org for å få utført trekninga, og vinnertallet ble nr 104.
Etter telling og kontrolltelling kom jeg fram til at vinneren er: 
Send meg adr din på e-post Sara, så er stoffpakken snart på vei til deg! Håper den faller i smak og kommer til nytte :-)

Tusen takk til alle som ville være med! Det var gøy å arrengere lotteri! Jeg har prøvd å kikke innom alle som har lagt igjen en kommentar, men har ikke kommet igjennom hele lista ennå. Jeg har oppdaget mange nye, flotte blogger på denne måten.
En del nye følgere har også kommet til, og det er hyggelig! Velkommen :-)

Ønsker dere en fin søndagskveld.

7 kommentarer:

  1. Grattulerer så mye, heldige Sara:)

    SvarSlett
  2. Hyggelig å være med i lotteriet ditt!:) Kanskje jeg også skal forsøke meg på noe slikt snart... Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Sara! Jeg har blogglotteri selv for tiden, kom og bli med! :)

    SvarSlett
  4. TUSIND TAK!

    Hvor er jeg heldig :)Jeg krydsede også fingre.
    Jeg vil glæde mig til at få stofpakken, så jeg har sendt dig min adresse.

    - Knus fra Sara

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Heldige Sara som vant!

    SvarSlett
  6. Så mye fint her inne hos deg!*smil*

    ...jeg legger meg til som følger med det samme, og titter snart innom igjen!

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett