søndag 8. januar 2012

Mer strikk til lillebror



Lillebror skal ikke fryse i vinter ;-) 
Hylla hans er godt oppfylt med ullplagg i ulike varianter. I tillegg til at jeg har strikket en god del til ham, har han vært så hedig å få flotte strikkaplagg i fødelsgaver fra både venner, tanter og bestemødre. Jeg syens det er utrolig stas å få slike gaver som giveren har lagt så mye innsats i, og synes det er herlig at lillebror har slike varme, fine hjemmelagde plagg å ha på seg. 
Denne jakka strikket jeg også før han ble født. Den er strikket i str 3 mnd, og lillebror vokser fort, så nå har vi tatt den i bruk. Oppskriften er hentet fra Nøstebarnboka, og jeg har strikket den i Drops Baby Merino.


Kjolen ble gitt bort i julegave til et søskenbarn. Kjent og kjær modell, stoffet kommer fra JNY.

4 kommentarer:

  1. Åå så härliga!! Speciellt den stickade!

    SvarSlett
  2. De strikkejakkene er så søte!
    Jeg strikket også to av dem da jeg ventet nr 2:)

    Godt at lillebror har mange plagg som holder ham varm:)

    SvarSlett
  3. Vilken alldeles ljuvlig stickad omlottkofta!!! Lillebror kan skatta sig lycklig:)

    SvarSlett
  4. Herlig jakke! Godt nå som det er kaldt ute :-)

    SvarSlett