søndag 26. september 2010

Bukser



Jeg fortsetter å fylle opp klesskapet til gutten min med hverdagsklær: 3 nye bukser har blitt sydd. Stoffet med bilene er fra JNY, tynt dongeristoff fra loklal stoffbutikk, og velour fra Stoff & Stil. Alle i str 8 år. Den i midten var første (og siste) forsøk på et mønster fra Stoff & Stil. Modellen passer ikke gutten min i det hele tatt - alt for vid!

I tillegg har jeg laget ei lita bukse i str 1 år, til en herlig liten kar som fylte 1 år i helga!


Her har det altså handlet om bukser i det siste...må vel fylle på med noen gensere også...

Ønsker dere en herlig søndagskveld :-)

4 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil være med på give awayen min. Så fine barneklær du har sydd og en fin og inspirerende blogg har du, også. Har lagt meg som følger.

    SvarSlett
  2. Den buksa til høyre var veldig fin! Er det også mønster fra Stoff&Stil eller har du brukt noe annet? Skulle gjerne prøvd å sy noe lignende, fin passform på den!

    SvarSlett
  3. Hei Mollie.
    Det mønsteret kommer også fra Stoff & Stil ja - og det mønsteret kan jeg virkelig anbefale. Jeg har brukt det mange ganger! Til gutten min som er 6 år bruker jeg størrelse 4 år, og forlenger bare beina. Da sitter den veldig fint på ham synes jeg!

    SvarSlett
  4. Så fine bukser! Gøy å kunne sy klær som blir brukt i hverdagen også:)

    SvarSlett