onsdag 12. juni 2013

Geranium dress


 Jeg har sett så mange flotte versjoner av Geranium dress rundt omkring hos andre bloggere, og ble fristet til å teste ut mønsteret jeg også.
Mønsteret svarte til forventningene! 
Jeg er fornøyd, og femåringen som skal bruke den i sommer er fornøyd :-)
Det herlige stoffet kjøpte jeg på "Husflid" i København i fjor vår.






Måtte bare ta med dette bildet av lillebror som har på seg ei bukse han har arvet etter storesøster. Herlig å finne igjen slike plagg som jeg sydde for flere år siden, og ta dem i bruk igjen. Kaninene fra JNY synes jeg fortsatt er et supersøtt stoff :-)

4 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig, var den kjolen!! Forstår godt at både mor og datter er fornøyd!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole!! Så søt!! Likte stoffet, passet så fint til kjolefasongen!! Har veldig sansen for hjemmesydde barneklær!! God helg i morgen!!! Klem

    SvarSlett
  3. Så underbar klänning!
    Kan bara hålla med om kanintyget :-)!

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole, og så verdens skjønneste minstebror da! <3

    SvarSlett