mandag 25. februar 2013

Tre elefanter


Tre søte, myke elefanter har blitt til den siste uka.
Jeg har lenge hatt planer om å sy en elefant til lillebror, og da jeg fikk se de fine elefantene på bloggen Lille Hottentott med tips om hvor jeg kunne kjøpe mønster, fikk jeg det lille sparket jeg trengte for å komme i gang.
Det var morsomt å lage disse, og en bra måte å få brukt noen stoffrester på.


Denne skal overrekkes i barselgave.


Denne har lillebror fått


Og denne har storesøster fått fordi hun ble litt sjalu på lillebrors nye elefant, og jeg gjerne ville sy en til :-)

6 kommentarer:

  1. Kjempesøte! Fine stoff du har brukt:)

    SvarSlett
  2. You know, they are sooo beautiful! And I simply LOVE the fabric you used! xo

    SvarSlett
  3. Kjempesøte - moro med slike prosjekter.
    Jeg er enda superfan av den tøffe Lotta -puta di.
    Den er bare knallfin :)

    SvarSlett
  4. Så fine elefanter!
    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  5. Utrolig søte! Forstår godt at det oppstod litt sjalusi Ü

    SvarSlett