lørdag 11. september 2010

Snart høst?



Selv om vi har hatt strålende sommervær i Trondheim den siste tida, er vel høsten med kaldere dager like om hjørnet.
Jeg har kjøpt litt babycord fra Liberty, for å sy noen tykkere/varmere bukser. Dette stoffet ble favoritten min av de jeg kjøpte...synes fargene i dette er så flotte, og ble inspirert til å strikke en vest som matcher.


Mønsteret til vesten er fra Pickles. Den var rask og enkel å strikke, og ingen montering etterpå - det er fint :-) Jeg brukte "Alfa" og pinner nr 5.5.


5 kommentarer:

  1. Næmmen! Det kan u værr godt fornøyd med jammen! Superfint!
    Kjolen fra forrige innlegg og :o)

    Ha ein superfin kveld videre!

    SvarSlett
  2. Fint med blomsterbukse selv om høsten kommer- og for en fin vest! Bra med fine, enkle mønster-tips for sånne som meg som ikke fikser strikkemønstre...

    SvarSlett
  3. Å så fint!! Gillar klänningen i förra inlägget också!
    Så roligt att kunna sticka nåt matchande också!

    SvarSlett
  4. Kjempefiiin! Og flotte farger nå til høsten:)
    Den blå fargen og vesten var bare NYDELIG!!:) Fortsatt gooo søndag!:)

    SvarSlett
  5. Åhhh vilka underbara byxor och så otroligt fint matchat med den stickade västen!!! En sån måste jag nog testa att sticka...verkar vara tillräckligt lätt även för en sån som jag:)

    SvarSlett