tirsdag 4. september 2012

Sommerklær i september


Jeg klipte et par shortser til frøkna mi før sommerferien, som jeg aldri rakk å få ferdig. Det ville vanligvis ikke vært så lett å motivere meg for å sy shortser i Trondheim i september, men nå har jeg en god grunn :-)
Om et par uker skal vi forlate det triste høstværet, og sette kursen mor sol og varme. 
Jeg gleder meg veldig til denne ekstra lille sommerferien, og derfor altså sommerklær i september.


Begge shortsene er sydd av gamle dynetrekk. Stoffet til den øverste kommer fra Husflid i København, mens den nederste er fra et loppemarked. Kanskje ikke noen stor overraskelse at jeg og frøkna har hver vår favoritt av disse to ;-)



3 kommentarer:

  1. Fine shortser i nydelige stoffer:) Jeg liker, som deg, den øverste;) Skjønner jenta di liker den nederste best:)
    Kos dere på varmere breddegrader:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Fina shorts!!
    Å dina virkade filtar är så fina!! Blev helt kär!! Och veloursingoallan och kjolen är också superfina! Kanske jag ska härmas lite för jag har också det tyget. ;o)

    SvarSlett