torsdag 3. mars 2011

Vinterferie i København



Forrige uke hadde eldstemann vinterferie fra skolen, og vi tok noen dager fri hele familien, for en miniferie i København.
En liten venn vi var på besøk hos fikk denne genseren i gave.
Mønsteret er fra Meedom, og elefantstoffet kommer fra Stoff & Stil.




København har nok av butikker som frister, men på denne turen var det mye familetid og lite shopping på programmet. En liten tur innom Stoff 2000 fikk jeg tid til, og disse fargerike stoffene ble med meg hjem i kofferten.

3 kommentarer:

  1. Gøy å gi hjemmelagde gaver! Fin-fin genser og kjempefine stoffer :) Køben er jo rett og slett et mekka... Ikke bare bare å kombinere shopping og familiens ønsker nei ;)

    SvarSlett
  2. Åh. Danmark og stoffer. Jeg bir helt mo i knærne bare av tanken på en københavntur. Synes du fikk med deg fine saker jeg! Kjempe tøff genser!

    SvarSlett
  3. Heisan Grønn
    Så herlig med Københavntur! Jeg drømmer om å besøke Husflid i København igjen med rad på rad med gamle retrosengetøy! Fineste butikk på jord. Jeg kunne nesten tatt fly ned for å bare besøke den butikken og rast hjem igjen selv om Køben er en herlig, herlig by.
    Fine stoffer hadde du fått med hjem likevel uten å ha besøkt Husflid ser det ut som.
    Herlige disse elefantstoffene synes jeg.
    Ha en glad fastlavn!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett