søndag 22. september 2013

Jeg vil sy mer!



I perioder hvor det blir lite tid til å sy, glemmer jeg nesten hvor godt jeg liker å sitte ved symaskina og lage noe. Det er den beste formen for avkobling jeg kan tenke meg!
Nå har jeg kost meg i noen timer med å lage denne blusen til frøkna mi. 
Mønsteret er fra siste nr av SyMagasinet, og stoffet er et Libertystoff jeg har hatt i hylla lenge.
Denne lille produksjonen førte til at jeg nå har lyst til å sy mye, mye mer, og jeg har lyst til å bestille flere flotte Libertystoffer...




I helga fikk jeg fantastisk syinspirasjon i  posten også! Disse herlige stoffene dumpet ned i postkassa mi - min del av en byttehandel jeg har gjort med Arvingen. De er så fine! Forleøpig går jeg bare og kikker litt på dem og koser meg med å tenke på hva jeg kan lage...


5 kommentarer:

  1. Nydeleg bluse med fine detaljar!
    Eg skulle ønske sylysta kom til meg også...

    SvarSlett
  2. Så nydelig bluse! Jaaaa, du må sy mer!!

    SvarSlett
  3. Klart du må sy mer -herlig bluse og fine stoff. Men, jeg kjenner meg jo veldig igjen. Tida strekker bare ikke så langt som jeg vil :)

    SvarSlett
  4. For en nydelig bluse, skjønner godt den inspirerer til å ville sy mer.

    SvarSlett