mandag 15. mars 2010

Pakker i posten


De siste dagene har jeg fått noen fine pakker i posten.

I dag lå denne flotte sminke-pungen i postkassen og ventet på meg. Den vant jeg i en "give-away" på bloggen PysselEwa . Min aller første gevinst her i blogg-verden. Veldig fornøyd med den!




For noen uker siden oppdaget jeg at Rino hadde lagt ut en kjole-kolleksjon for salg på bloggen sin, og jeg måtte kjøpe en av de flotte "Prästkrage" kjolene hennes. Denne kjolen falt jeg for. Den er så fint sydd, stoffet er kjempe-fint, og den passet meg godt! Jeg gleder meg til å ta den i bruk!



Den siste post-leveransen jeg vil vise fram er en stoff-pakke jeg bestilte fra den finske nett-butikken Myllymuksut Oy . Jeg liker veldig godt barneklær i stretchfrotte, men synes det er vanskelig å skaffe. Da jeg kom over denne butikken med stretchfrotte i flotte mønstre og farger klarte jeg ikke å motstå, og la inn en bestilling. Varene kom etter bare noen få dager, og jeg liker stoffene veldig godt! Nå er de vasket, og klare til produksjon. Gleder meg til å sette i gang!





6 kommentarer:

  1. Tack för att du ville beställa av mig. Skönt att klänningen passade:-)

    Och kul att du kommenterade hos mig så att jag kunde hitta din blogg, du syr en massa fint!
    Gillar den orange/lila blommiga klänningen här nedanför (extra bonus med tyget bakom)

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Jeg bestilte også kjole hos Rino, valget for meg sto mellom den grønne (som jeg kjøpte) og denne som du valgte! Så fine kjoler:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tips om hvor man kan bestille stoff. Har faktisk en tøybleie i en av mønstrene, men ante ikke at det gikk an å bestille stoffer!
    Blir spennende å se hva du lager Ü

    SvarSlett
  4. Så flotte ting du har kjøpt/fått!! Og stoffene da!! Venter på elefantene selv, har ventet på de siden 4. mars jeg, håpe mine kommer snart :D

    SvarSlett
  5. Va kul att du gillade sminkväskan! O va bra att du fotade den så fint (jag har dålig koll på sånt). Syr du t-shirt av dina fina finska tyger så kanske jag måste beställa nåt till min son, Mio. Biltyget är ju underbart! O trollen med små svampar!!! Aj lajk!

    SvarSlett